- Немає в наявності
- Код: 86565
Фільтр повітряний нульового опору SCT SB002/63 для ВАЗ 2101-2170, Таврія, Daewoo
931 ₴
+380 (67) 858-97-97
График работы: 9.00-17.00повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Опис
Інформація для замовлення
Фільтр повітряний нульового опору SCT SB002/63 ВАЗ 2101-2170, ТАВ,DAEWOO
SCT SB 002/63 — повітряний фільтр нульового опору.
Діаметр посадкового місця 63 мм.
Призначений для вільного проходження повітря у впускну систему двигуна. Порівнюючи зі штатним фільтром, пропускна здатність вища на 40-50%. Основу фільтра становить дротяний сітчастий каркас, заповнений декількома шарами спеціальної бавовняної тканини або поролоном.
Встановлення фільтра потрібно розглядати, як можливість підвищити пропускну здатність впускної системи повітрям, а не як кінцевий результат. ФНС дає можливість пропустити більшу кількість повітря за рівний проміжок часу, порівнюючи зі штатним фільтром. Чим більша продуктивність впускної системи по повітрю, тим більше прибавка потужності від встановлення. Наприклад, під час встановлення на стандартний двигун збільшення потужності становить приблизно 5%, спільно зі збільшеним дросем — 8%. Під час встановлення спортивного розподіляла, у разі збільшення робочого об'єму прибавка від фільтра буде ще більше, приблизно 10-12%. Тобто, чим більша продуктивність впускної системи, тим більше прибавка потужності від встановлення ФНС.
Ресурс ФНС у разі правильного обслуговування дуже великий, його вистачить на весь термін експлуатації автомобіля. Догляд за фільтром не складений. Очищати його треба за фактом сильного забруднення (в середньому, кожні 15-20 тис. км). Рекомендується використовувати спеціальну оливу для заправлення фільтра.
SCT SB 002/63 — повітряний фільтр нульового опору.
Діаметр посадкового місця 63 мм.
Призначений для вільного проходження повітря у впускну систему двигуна. Порівнюючи зі штатним фільтром, пропускна здатність вища на 40-50%. Основу фільтра становить дротяний сітчастий каркас, заповнений декількома шарами спеціальної бавовняної тканини або поролоном.
Встановлення фільтра потрібно розглядати, як можливість підвищити пропускну здатність впускної системи повітрям, а не як кінцевий результат. ФНС дає можливість пропустити більшу кількість повітря за рівний проміжок часу, порівнюючи зі штатним фільтром. Чим більша продуктивність впускної системи по повітрю, тим більше прибавка потужності від встановлення. Наприклад, під час встановлення на стандартний двигун збільшення потужності становить приблизно 5%, спільно зі збільшеним дросем — 8%. Під час встановлення спортивного розподіляла, у разі збільшення робочого об'єму прибавка від фільтра буде ще більше, приблизно 10-12%. Тобто, чим більша продуктивність впускної системи, тим більше прибавка потужності від встановлення ФНС.
Ресурс ФНС у разі правильного обслуговування дуже великий, його вистачить на весь термін експлуатації автомобіля. Догляд за фільтром не складений. Очищати його треба за фактом сильного забруднення (в середньому, кожні 15-20 тис. км). Рекомендується використовувати спеціальну оливу для заправлення фільтра.
- Ціна: 931 ₴